Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
mollers skrev:Ja helt sinnes faktiskt! Helt sjukt vilket tryck vi kan uppnå på den ståplatsen! Jag är inte nöjd förens alla sjunger
Coffe #800 skrev:jag har kontakter till detta tror jag...
men vet inte om man får använda det...
för detta stroberljus kan ge upphov till Epelepsi eller hur de nu stavas...
tex på nattklubbar så får man inte använda strobern mer än ett visst antal sekunder...
men de kan man aknske kolla upp hade varit riktigt coolt.
något som vore sjukt roligt hade varit att köra solglajje tifo! varje person plcokar med sig solglasögon och har på sig under matche. samtidigt som hela klacken står i ett konstant strålkastarljus hahah
Coffe #800 skrev:något som vore sjukt roligt hade varit att köra solglajje tifo! varje person plcokar med sig solglasögon och har på sig under matche. samtidigt som hela klacken står i ett konstant strålkastarljus hahah
Klockren skrev:Huliganer använder sig av solglasögon & har strålkastarljus på sig oftast.. Är du huligan?
ratscore skrev:Klockren skrev:Huliganer använder sig av solglasögon & har strålkastarljus på sig oftast.. Är du huligan?
Oh come on... Folk från soliga länder har solglasögon på sig, såna jäkla huliganer!!!! Tycker det verkar vara en kul idé! Och nej, jag förvandlas inte till en huligan om jag tar på mig solglasögon :S
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster