Talismanen skrev:Fast va det inte du serra som skrev "Modo era jävla rövhål" så det ekade i hela hallen när matchen va slut?
Inte visste jag att greken skriver så högt
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Talismanen skrev:Fast va det inte du serra som skrev "Modo era jävla rövhål" så det ekade i hela hallen när matchen va slut?
TwoTwo skrev:Var det inte någon som brukar stå vid trumman som kallade Yared Hagos för "jävla bananplockare"?
Jag tycker inte det är fel att ta ut sin frustration genom att skricka t.ex. Hata Modo. Om man får 2 mål bortdömda så antar jag att dom flesta på VS blir arga och frustrerande, då tycker jag att det ska höras med.
Lakersfan_03 skrev:Btw hur agerar LL mot rasism? T ex yared hagos din bananplockare ??? Tycker man att det är OK eller?
Daste skrev:Annars bra teg kan bitar av mat hem.. Synd att spelet var så lass i första, och sabbat liksom stämningen
serra skrev:Talis, visst var det jag som skrek det.
Men om du kände till lite "hockeyhistoria" så är det citat från en liten kille som blir intervjuar Foppa
Lakersfan_03 skrev:Bara så att folk vet så skrattar andra supporterklubbar åt mycket av vad som skrivs här. LL/Inferno och allt möjligt. Lägg ner allt sånt snack nu. Ramsor hit och ramsor dit. Nu kör vi och hjälper fram laget till slutspel. Vi har hela sommaren till att diskutera olika saker.
Nu hjälper vi laget gemensamt, oavsett vad vi är, så håller vi trots allt på samma lag, även om man ibland inte kan tro det.
Lakersfan_03 skrev:Bara så att folk vet så skrattar andra supporterklubbar åt mycket av vad som skrivs här. LL/Inferno och allt möjligt. Lägg ner allt sånt snack nu. Ramsor hit och ramsor dit. Nu kör vi och hjälper fram laget till slutspel. Vi har hela sommaren till att diskutera olika saker.
Nu hjälper vi laget gemensamt, oavsett vad vi är, så håller vi trots allt på samma lag, även om man ibland inte kan tro det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster