Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Power Play skrev:Finns det ett fullvärdigt original? Helst vektoriserad fil, eps eller motsvarande?
Jag kan i så fall kolla om jag kan fixa det på canvasduk.
Daste skrev:Göra vektor av det där är inte så svårt. Kan pula med det ikväll eller till helgen.
Vad gäller idén, den har jag haft med! Fast inte orkat göra nått av den än. Great minds think alike .
Daste skrev:Hej bullen, jag är en kille på 25 vårar som har ett problem. Det är så att jag funderar lite på att knyppla ihop en egen flagga och tänkte då ha lite balla motiv på den. Frågan är då om nån vet ifall det finns bra färg att måla/spreja på tyg, förmodligen vitt som täcker färgen undertill, vilken kvali-sort man ska ha på materialet, om det finns nån tygbutik i stan (Den vi köpte tyg från när vi skapade vår barn-klack till Växjö HC/Lakers innan folk började gå på matcherna är nedlagd sen länge och det är mig veterligen den enda tygaffär jag varit inne i här i stan.) samt vilka mått folk tycker lämpar sig.
Personerna i videon heter egentligen nått annat, btw.
Power Play skrev:Jag hittade heineken.eps på nätet, och har nu ett underlag klart. Jag har använt hela den cirkelrunda etiketten (inte den som Haddock använt ovan) och har ändrat till Heikkinen på banderollen i mitten, men frågan är vad man gör i den gröna cirkeln i ytterkant? Googla så ser ni vad jag menar.
Upptill står det Heineken Pilsener - ska det stå nåt annat där? I så fall vad?
Jag hoppas kunna lösa detta utan kostnad, men om det blir omöjligt - vad är LL beredda att betala?
Jocke86 skrev:Daste skrev:Hej bullen, jag är en kille på 25 vårar som har ett problem. Det är så att jag funderar lite på att knyppla ihop en egen flagga och tänkte då ha lite balla motiv på den. Frågan är då om nån vet ifall det finns bra färg att måla/spreja på tyg, förmodligen vitt som täcker färgen undertill, vilken kvali-sort man ska ha på materialet, om det finns nån tygbutik i stan (Den vi köpte tyg från när vi skapade vår barn-klack till Växjö HC/Lakers innan folk började gå på matcherna är nedlagd sen länge och det är mig veterligen den enda tygaffär jag varit inne i här i stan.) samt vilka mått folk tycker lämpar sig.
Personerna i videon heter egentligen nått annat, btw.
Vi hade väll även sprejade banderoller
Men för att återgå till ämnet. Har för mig att det fanns en tyg affär ungefär där tassar och morrhår finns placerat i stan, men den kanske har stängt? Verkar finnas några när man googlar tygaffär växjö.
Power Play skrev:Jag noterar svalt intresse för Heikkinenflaggan. Lägger vi ner?
mollers skrev:Power Play skrev:Jag noterar svalt intresse för Heikkinenflaggan. Lägger vi ner?
En tvåpinn är påväg
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster