Pinsamt ärligt talat att se hur dom agerar där ute. Känns inte som man går för slutspel direkt. Känns lite som dom åker runt och väntar på att LHC ska göra mål....
Så är det med det, som det är, me det som är, så är det
En ljusglimt är att vi fortfarande har chansen. Ett under i sig, men resultaten säger alltid sanningen. Det får gärna se ut så här om vi lyckas. Är coach Karlsson ett geni? Har han medvetet vaggat in Luleå i en falsk säkerhet?
Personligen är det här bland det mest smärtsamma jag sett under mina år som Lakej. Lagledningen kan vänta och hoppas på det bästa, vilket vi gör just nu, eller AGERA. Just nu bestämmer alla andra hur vi vill ha det. Det är det värsta scenariot. Hellre göra något som blir fel än att åka omkring och vara livrädd. Beordra Bono att försöka ett solomål eller vad som helst. Nu är vi enbart statister. Bevakar vi en hedersam förlust eller vad gör vi?
Det låg i luften det här. Då var den här sessen över. Men vi spelar ES nästa år i alla fall. Synd att vi inte stod upp som jag hoppades vi skulle göra med hög forchecking istället för denna jävla passivitet. Men men, det straffar sig till slut.
Så är det med det, som det är, me det som är, så är det
Kunde väl ha bjudit upp till kamp iallafall.... Nää istället så går dom in och spelar lungt , stilla , passivt !!!! Hem och vila Och träna en jävla massa passningsspel för det är vlh värdelösa på !!
Tråkigt avslut på säsongen. Väldigt bra ändå att ta så mycket poäng. Nu är det dags att förbereda inför nästa säsong och etablera sig som ett stabilt elitserielag. Jag skulle gissa på att det har ritats upp en hel del planer redan. Fan att det är så länge till innan det börjar igen.
"Take care to get what you like or you will be forced to like what you get" George Bernhard Shaw