Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Det här börjar likna personal Charlamov. Ok att vi kanske inte sett 100% likadant på allt som rör hockey innan, men är det någon jävel som förtjänar en chans är det väl Gäry. Låt oss rulla honom i tjära och fjädrar först när han orsakat degraderingen till AS.
Två defensiva backar in, tack!
2011-11-11 09:06:48
Då har man sovit på den där torsken igår och det finns bara en sak att göra.
Gå vidare.
Men laget måste spela som mot Leksand annars är denna säsongen slut vid jul. Då vinner man inte mycket matcher.
Tror laget har träning i Malmö när jag kommit hem. Ska kolla upp det.
Tänker inte lägga mig ner och dö. Efter Leksand finns det trots allt ett litet hopp.
Hoppet ser jag i att Malmös ledning ser det vi alla andra ser. Det behövs backar.
Stabila backar.
Västerås backar är exempelvis klassen bättre i själva försvarsspelet, jämfört med Malmös.
Jag vill se två äckligt defensiva backar. En Johan Jonsson och en Jeremias Augustin. Inte spektakulärt på något sätt, men två sådana som bara håller rent. Inte helt rent alla gånger, men man håller rent många gånger.
jahak skrev:Hjärta? Visst han gillar nog Växjö såklart men det regnade nog inte ES-kontrakt över killen
Om du kontaktar de ansvariga så kanske du till slut får din hyllning, men det förväntar jag mig att du har gjort.Flanders skrev:Markussons 400 matcher i all ära, men det är synd att vi under året har missat att uppmärksamma Augustins 500 matcher i Växjödress.
(Eftersom det inte går att hitta någon statistik för hans första säsong i division 1 så är det oklart hur många matcher han gjort, men dem borträknat står han på 501 inför dagens match, så det borde varit någon gång under denna säsong som han passerade 500.)
Niles skrev:Ni kan vara lugna, dom har koll på Jeremias och har diskuterat det under ett bra tag. För att hålla det kort har det rått oklarheter i antalet spelade matcher. Han kommer uppmärksammas framöver. Inte för 500 utan för lite fler än så. Allt enligt Jonas Gustavsson. Så ta det lugnt med konspirationsteorierna.
Åryd Lakej skrev:Så djävla dumt Lh!
Menar du att det är vi som ska tala om för de styrande hur spelare ska uppskattas för trogen tjänst gentemot klubben?
Här har vi en spelare som varit trogen klubben med över 500 matcher....
Nä han är väl inte värd lika mycket som vissa andra!
Håller med mollers!
Åryd Lakej skrev:Så djävla dumt Lh!
Menar du att det är vi som ska tala om för de styrande hur spelare ska uppskattas för trogen tjänst gentemot klubben?
Här har vi en spelare som varit trogen klubben med över 500 matcher....
Nä han är väl inte värd lika mycket som vissa andra!
Håller med mollers!
Lakerdome skrev:Jag tycker inte att hans tröja kvalificeras för att åka upp i taket. Det räcker inte att spela si och så många matcher, eller vara i en klubb si och så många säsonger, man måste leverera isen också. Och det tycker inte jag att Gäry har gjort.
Mackan75 skrev:Håller med Lakerdome till fullo... varför skulle man ens komma på tanken att hissa hans tröja , en spelare som helt enkelt inte räcker till och definitivt inte i elit sammanhang....
Även en fråga till Rex, vad är det som är så imponerande med hans +/- statistik och vad som är så enastående med karln? Dela gärna med dig och berätta...
Sen får man acceptera att det är inte några p11 killar vi prata om utan professionella idrottsmän, gå liksom inte hylla allt och alla med att hissa tröjan i taket bara för man varit klubben trogen...
Så nu avslutar jag detta med att säga ( You don't get what you wish for you get what you work for ) ett litet citat som är väl passande om man vill ha tröjan i taket.....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster