Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:Power Play, du som verkar veta det mesta om det mesta som händer, fötter och sker inom VLH - ÄVEN DU måste ju ha hört att det finns spelare som inte är nöjda med Jan Karlsson som huvudansvarig?
Jag ALFAXAR på att du inte vet ett skit utan bara pletar på tangentknapparna precis vad dina kåmpizar på forumet vill läsa. Allt som skrivs om Växjö Lakers i negativa ordalag är alltid påhittade och falska.
Märkligt. Tycker inte Du det Påweplaj?
Kjellsson skrev:Inte för att jag vet om det ligger något alls i vad som kvällsblaskan skriver angående JK. Men en sak som jag faktiskt tänkt på under säsongen är att Janne inte sett ut att brinna lika mycket för uppgiften som tidigare. Jag tycker att han helt enkelt sett trött ut i intervjuer och andra sammanhang, han har inte alls sett lika engagerad ut som föregående säsonger. Jannes ögon brukade ju alltid skära som en svetslåga genom kameran. Nu tycker jag att han mest sett trött och grå ut. Jag kanske har inbillat mig eller?
Power Play skrev:Du verkar vara en sån där stor och stark pojk, så jag passar nog på den. Vill inte gärna bli ovän med farliga pojkar.
Leyker skrev:Eftersom JK har två år kvar på kontraktet...
Ahbez skrev:det måste ju ligga något i det eftersom expressen skrivit om det
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster