Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:Varanen,förlorar i den meningen att vargflocken därute som läser Aftonbladets ingresser nu bara vet att vi är det värsta som hänt hockeysverige.
vlk skrev:Jag vet varför den togs bort. Jag skrev ett inlägg där jag försökte nyansera det hela en aning. Detta inlägg fick 25 gilla markeringar på 20 min. Något som inte var till artikelns eller AIKs fördel. Efter detta togs kommentatorfältet bort.
ratscore skrev:http://www.smp.se/sport/rosengate-stangd---landar-i-lakers(3264580).gm
Rosén, Vampola och Gerber...
EAIK skrev:Oj, nu uppger även er egen media 5 mille. Nog måste vi AIK:are hackat sidan tro?
Piggelin skrev:EAIK skrev:Oj, nu uppger även er egen media 5 mille. Nog måste vi AIK:are hackat sidan tro?
Ja, nu tror jag inte Lakers har något ägarintresse i Smålandsposten.
Niles skrev:Ja, tror gör ni mycket i fjollträsk. Men det är kul att följa ert vimsande i media
PutteA skrev:Nu är det ju så här EAIK, att Smålandsposten följer ju nyhetsflödet, och det senaste är att AIK, medvetet eller ej för några minuter släppte en summa via sin hemsida. Det är vad all media just nu går på, och det kommer troligtvis vara den officiella övergångssumman som kommer gälla. Växjö kanske dementerar men kommer aldrig själva släppa nån summa. Smålandsposten visar ju ändå på en kritisk granskning även av AIK. Och det är mer än man kan säga om tidningarna i huvudstaden.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 0 gäster