Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Power Play skrev:Torde och borde btw. För mig samma betydelse, men där torde är lite skarpare än borde. Rätt eller fel? Ingen aning.
Per_växjö skrev:Sedan får de gärna göra något med värmen.
Blir jävligt varmt när det är många där inne.
Lillklonis skrev:kommer inte byggas en extra utgång på andra sidan. går inte då det är spelar/domaringångar m.m. de kanske ska öppna någon mer nödutgång ut ´mot storgatan. Sen behöver man inte stressa så extremt för att komma hem heller! Är likadant i t.ex Övik och Karlstad att det bara är en utgång och det är i huvudentrén, Där fungerar det hur bra som helst.
Istället för att lägga pengar på bilder å tavlor inne på pubarna kanske man hellre borde lägga på det sportsliga just nu, om det nu kostar så rysligt mycket pengar ??Power Play skrev:Jag tror också det kommer efterhand. Det är ju även en ekonomisk fråga det där, och att skynda långsamt med utgifterna är väl bra. Exempelvis är ju ett innertak i puben för att få ordning på akustiken, viktigare än tavlor på väggarna.
Bra idéer är dock säkert välkomna hos inredare Öman.
Du fattade inte så mycket av det jag så va? Ironi..norje skrev:Jag utgår ifrån att komodoödlan har brainstormat igen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst