Hejsan, någon som vet hur det funkar med biljetter till Röglematchen. Det går inte att boka på deras hemsida, men det bör väll gå och få tag i biljetter där nere innan matchstart eller någon som vet något annat?
Klart man antar de, men pallar ju inte köra de milen i onödan om det skulle råka vara fullsatt, men oddsen är ju inte jättehöga på de en träningsmatch dock
Går att köpa biljetter nu via Rögles hemsida (webbiljett). 165 kr inkl bokningsavgift för sittplats och 70 kr för bortastå, även det inkl bokningsavgift.
Här tror jag faktiskt på en träningsmatch där det kan hetta till lite. Rögle vill säkert visa att dom tänker vara med och kriga för att undvika kval och sätta sig i respekt.
Ja, dessutom så har båda lagen tunga förluster bakom sig (RBK tom 2 st). Och även om resultaten i träningsmatcher inte är viktiga vill man inte odla en loser-kultur. En plattmatch kan man ta, två eller flera i rad skapar oro.
vilken kedja vi kommer få där! men varför spelar dom Gurra istället för Urbas i 1:a kedjan? det jag är mest orolig över är att Modig inte kommer hålla, vi får väl se...
Alltså, nog för att Vampola sågas friskt just nu - minns ni Kallio förra året? Det är inte INTRESSANT för honom att leverera redan. För honom är detta dutt-hockey...
Vampola känns faktiskt som ett hyfsat prospekt för en kort sejour. En känsla jag haft sedan fösta gången jag såg han på is här. Hoppas jag har grundligt fel och att attityden ändras framöver.
Människor som inte brinner för nåt existerar förvisso, men lever knappt. Radio Kronoberg, nåt vi alla kan skämmas över.