Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Bamse_78 skrev:Niles är det inte bättre att det finns flera grupper än 1 om folk gillar att jobba med olika saker?
Jag personligen är värdelös på att komma på nya ramsor och melodier men är jäkligt mycket bättre på att göra tifo så jag jobbar med PCT.
Tallismanen är duktig på melodier och ramsor men har inte tiden att göra tifon pga att han är familjefar, men han kan gå och nynna och komma på ramsor närhelst han vill och då är JWO ett perfekt alternativ.
Sen när JWO har ramsor så träffas vi och går igenom ramsorna och gemensamt försöker lära folk dom på matcherna.
Hade vi inte gjort såhär så hade vi inte haft ett skit att komma med varken sång eller tifo mässigt utan vi hade haft 1500 pers på ståplats som endast hade hörts vid mål och dumma avblåsningar.
Men har du ett bättre förslag på hur vi får en bättre helhetslösning så lägg gärna fram den eller starta en egen grupp.
Bamse_78 skrev:Niles är det inte bättre att det finns flera grupper än 1 om folk gillar att jobba med olika saker?
Jag personligen är värdelös på att komma på nya ramsor och melodier men är jäkligt mycket bättre på att göra tifo så jag jobbar med PCT.
Tallismanen är duktig på melodier och ramsor men har inte tiden att göra tifon pga att han är familjefar, men han kan gå och nynna och komma på ramsor närhelst han vill och då är JWO ett perfekt alternativ.
Sen när JWO har ramsor så träffas vi och går igenom ramsorna och gemensamt försöker lära folk dom på matcherna.
Hade vi inte gjort såhär så hade vi inte haft ett skit att komma med varken sång eller tifo mässigt utan vi hade haft 1500 pers på ståplats som endast hade hörts vid mål och dumma avblåsningar.
Men har du ett bättre förslag på hur vi får en bättre helhetslösning så lägg gärna fram den eller starta en egen grupp.
mollers skrev:Efter att ha kollat på lite repriser från teven så är min åsikt att vi bör dra ner på trumma o klapp och få ut mer av våra vackra röster. Om ni har möjlighet kolla sista gruppspelsmatchen vi hade hemma mot AIK. Då var det sjukt bra stämmning men vi har för stark trumma.
erst91 skrev:Svårt att finnas när man blir motarbetade för de mesta, men nog fanns dom i gävle igår med flaggor mm.
Talismanen skrev:erst91 skrev:Svårt att finnas när man blir motarbetade för de mesta, men nog fanns dom i gävle igår med flaggor mm.
Hur länge har du känt att du blivit motarbetad? Du måste haft en jättejobbig tid med tanke på att du reggade dig här 14/2!?!?!?
TwoTwo skrev:Motarbetat halva förra säsongen samt igår. ( Brynäs matchen)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster