Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
DTI skrev:Finns det någon officiell talesman, hemsida eller annat, typ twitter, facebook eller annan person, som representerar Växjö Inferno, eller gömmer de sig bakom varandra?
widiot skrev:Men nu är vissa på allvar pinsamma som säger att man inte ska få röra armarna i luften. Det ger ju en visuell effekt som är stark, och som fler i klacken bör anamma.
widiot skrev:Men nu är vissa på allvar pinsamma som säger att man inte ska få röra armarna i luften.
widiot skrev:Det ger ju en visuell effekt som är stark.
antonius skrev:V.I har lika mycket rätt att stå på västra som LL har, sen att vi inte har samma stadgar, skit i att sjunga med i de ramsor som ni ogillar, men alla har rätt att sjunga vad de vill så länge det är inom svenska lagarna, eller hockeyligans regler.
w0bben skrev:Man stöttar inte sitt lag om man inte sjunger imo.
Därför tycker jag att man borde dra till sittplats om man inte sjunger.
Om man betalar 90 kronor (Beroende på hur gammal man är) för att stå på HEMMASTÅ, så tycker jag åtminstone att man kan försöka sjunga med i ramsorna för sitt favoritlag.
Jag tror nog som spelare att man blir mer taggad utav en bra stämning i hallen, och som jag kände förra säsongen, var det inte alls en så bra stämning i hallen, iaf inte så bra stämning som det KAN bli om folk bara sjunger med lite.
Det är tråkigt att se folk helt döda på vänstersidan av klacken.
Ska även nämna det att när jag stod lite om höger om trumman förra säsongen, och malde på så gott jag kunde med hopp, sång & klapp. Så hörde jag att personen nedanför mig sa till sin kompis "Jag fattar inte hur de kan stå och sjunga och hoppa hela tiden när vi kollar på hockey"... Seriöst, var nära på att smälla till honom, vafan ut med sånt folk förhelvete, blir så jävla lack på sånt....
EDIT: Hata gärna, bryr mig inte om vad ni säger, vill bara skapa en bättre stämning i hallen.
EDIT 2: Grymt jobb av Inferno tycker jag! =) Respekt till er och alla andra som försökte så gott de kunde.
GS skrev:w0bben skrev:
detta kan ju bero på många saker, såsom blyghet, handikapp eller att vi helt enkelt vill koncentrera oss på att följa matchen och inte sjunga.
Och visst är det tufft av dig att vilja "smälla på folk för dom har en annan uppfattning och är du i mandat att slänga ut oss ur arenan?
Jag trodde detta var en fest som Växjö Lakers anordnar och att alla var välkomna, men du visar tydligt vilken inställning vissa av er har och jag undrar om detta främjar Växjö Lakers.
Väx upp och försök att förstå att alla är inte lika här i livet.
w0bben skrev:GS skrev:w0bben skrev:
detta kan ju bero på många saker, såsom blyghet, handikapp eller att vi helt enkelt vill koncentrera oss på att följa matchen och inte sjunga.
Och visst är det tufft av dig att vilja "smälla på folk för dom har en annan uppfattning och är du i mandat att slänga ut oss ur arenan?
Jag trodde detta var en fest som Växjö Lakers anordnar och att alla var välkomna, men du visar tydligt vilken inställning vissa av er har och jag undrar om detta främjar Växjö Lakers.
Väx upp och försök att förstå att alla är inte lika här i livet.
[/quote]GS skrev:GS skrev:
Kul inställning ni har och det visar återigen vad ni egentligen står för, sedan får du/ni säga hur många gånger som helst att ni älskar Lakers, för min del så visar det bara på vilken skrämmande attityd du har.
w0bben skrev:GS skrev:GS skrev:
Kul inställning ni har och det visar återigen vad ni egentligen står för, sedan får du/ni säga hur många gånger som helst att ni älskar Lakers, för min del så visar det bara på vilken skrämmande attityd du har.
GS skrev:GS skrev:
Som du kanske nu förstår så kan det finnas orsaker till att alla inte kan vara med och sjunga eller bidra till en god stämning, men vi bidrar med pengar till Lakers genom att betala för våra biljetter som alla ni andra och återigen så frågar jag dig om du tycker att det är bättre att jag stannar hemma så du slipper störa dig på bl.a. mig när du styr och bestämmer vilka som bör få vara på ståplats?
Du har fortfarande inte svarat på mina frågor men jag börjar inse att det är totalt lönlöst att argumentera med er.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster