Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Bee skrev:Tänk att alla ska tjata hit och dit om att Linder inte platsar i ES. Var ärliga och säg mig vilka ES lag #91 #32 #11 #3 #16 men framförallt #38 platsar i. Snälla ge mig ett lag innan nästa töntiga inlägg om Linder kommer...
Kloker skrev:Jag som hade sett fram emot en riktig målvaktsfight - Martin Gerber vs. Fredrik Norrena
Primeau skrev:Kloker skrev:Jag som hade sett fram emot en riktig målvaktsfight - Martin Gerber vs. Fredrik Norrena
Det kan mycket väl bli Norrena vs. Gerber ikväll, men det dröjer 10-15 minuter
Talismanen skrev:AIA hade 56 anmälda i skrivandets stund till resan hit. Synd att dom inte blir fler men misstänkte det då en torsdag inte alltid är så sexigt att ge sig iväg. Men lär väl bli några bilar oxå kanske. Men blir nog inte ens 100 bandylovers här.
Herr Oberst skrev:Talismanen skrev:AIA hade 56 anmälda i skrivandets stund till resan hit. Synd att dom inte blir fler men misstänkte det då en torsdag inte alltid är så sexigt att ge sig iväg. Men lär väl bli några bilar oxå kanske. Men blir nog inte ens 100 bandylovers här.
Vet inte hur många som är på plats, men det räcker ju för att överrösta er (som vanligt)
För övrigt gör ju Iggulden det rätt bra så här långt. Fart på rören, lagom retlig och 2 poäng. Helt OK
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster