av sampan » tor dec 08, 2011 6:18 pm
Hallå gott folk ni gör ett kanon jobb men här har ni lite som jag funderat på, vet dock inte om ni haft uppe det innan då jag inte är så aktiv på denna sidan, men här kommer det iaf:
Ni borde ställa hela kortsidan upp som bizon (?) gjorde innan nationalsången mot Djurgården, men varje match istället.
GRYMT(!!) tryck från alla, fick gåshud som fan av det.
det e ingen som vågar skrika när dom sitter ner tyvärr, så få alla att lyfta sitt feta och skrika lite. (dom ska ju ändå stå upp inför nationalsången)
sitter själv på den kanten, och jag och min polare brukar skrika så mycket vi kan tillbaka när vi blir inbjudna till dans av er, men får tyvärr inte så många med oss.
så snälla ha sånt tryck varje match, det skulle skapa ännu sjukare stämning i hallen än vad det redan är.
och flaggorna var så sjukt snyggt när det var så många flaggor, dom gigantiska var toppen. (hörde dock att dom blivit stulna)
och varför är det knäpptyst i powerbreaken ? det är ju då ni ska skrika högre än ni någonsin gjort och kan ta vara på tystnaden så ni hörs högre över hela hallen. även då kan ni få sittplatserna att stå upp och skrika med er, då har ingen något bättre för sig ändå, gärna då "ge mig ett V, L, H" osv en kort och snabb ramsa som alla kan.
sist men inte minst, ramsorna, när ni bjuder in oss på sitt plats ta typ "kom igen lakers, kom igen lakers" istället för den långa "bästa brandgula laget" så tror jag fler hade kommit med.
sen saknar man som "Mollers" sa, OH heja vlh oh ah! vilket är en riktig klassiker.
bara lite tankar från "andra sidan", i övrigt gör ni ett sjukt bra jobb, fortsätt så.
tack för mig hej!