Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Ge Janne verktyg. Kan han inte hantera dom, så kommer han att gå själv.
Klyschor ska man inte tro på! Uppenbarligen har vi INTE det! Tabellen ljuger aldrig.nature skrev:Vi har ett lag på pappret som ska ligga på plats 8-9 och just nu ligger vi tvärsist.
Jag tyckte redan förra säsongen att janne borde ha avgått med sitt jävla tråkhockey
Lakershjärta71 skrev:Håller med dig PutteA..jag blir "galen" när backarna är felvända. Eller så är taktiken att beroende på vilken sida spelet befinner sig på i anfallzon så kan backarna röra sig i sidled för att få en rättvänd back på direktskott på pass från en djupliggande forward. Annars förstår jag inte vitsen med felvända backar??? En målvakt borde ha svårare för att hinna med att mota ett direktskott när pucken går i sidled än när backen får ett djupledspass från nedre målvaktslinje.
Hatapopcornssupportrar skrev:Å kickad..... Kändes väl som det var dags?
Räven skrev:Vi är väl ganska överrens om att det måste göras en del förändringar i truppen också, spelare måste bort och nya måste in. För som redan nämnts, så är laget riktigt felkomponerat i år.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster