Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Men just i MIFs fall är det lite speciellt. Klubben har länge styrts av cigarrökande och konjaksmuttande gubbar som trott sig kunna hockey. Att som tränare (eller spelare) kunna prestera riktigt i den miljön är omöjligt. Att klubben som lök på laxen väljer att ta in "familjen" Nyman/Sjögren som sportsligt ansvariga underlättar inte direkt. Men jag försvarar inte Leif "Du hör vad jag säger!" Strömberg. En ledare som mest bara skyller ifrån sig och analyserar matcherna tvärtom alla andra. Kan vara ett tecken på att han är ett geni, men jag är tveksam.
Modig skrev:Precis. Det är så här det ska gå till. AIK är en jäkla pajasklubb.
Varanen skrev:Dessutom hade sportchef Helber gått ut i media direkt och diskuterat Jämtins personliga skäl samt krävt att HV ska uteslutas från svensk hockey.
Vackraste klubbmärket skrev:Varanen skrev:Dessutom hade sportchef Helber gått ut i media direkt och diskuterat Jämtins personliga skäl samt krävt att HV ska uteslutas från svensk hockey.
Skillnaden är att Jämtin inte drog jämnt med Roger Melin och därför erbjöds av Helber att förhandla med HV. Hade däremot Jämtin gått bakom ryggen på Helber och förhandlat med HV som i sin tur varligt villig att betala en transfersumma för att få loss honom därifrån och blivit lovad 3 gånger så hög lön för att göra allt besvär värt så hade han varit en lika tunn figur som Rosén. Går inte att jämföra dessa båda fall öht men jag förstår att ni gör er yttersta för att vädra skitlukten från er klubb.
Vackraste klubbmärket skrev:Värre pajasklubb än Växjö finns inte. Ni har väl råd med att vara det antar jag.
Niles skrev:Vackraste klubbmärket skrev:Värre pajasklubb än Växjö finns inte. Ni har väl råd med att vara det antar jag.
Blir alltid lika komiskt när nån med anknytning till aik uttalar sig om andra. Framkallar en orgie i skratt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster