Ny match imorgon och dags för 3 härliga poäng mot ett formtoppat hv kan ju inte bli lägligare o ta en trea då
Finns platser kvar i hockeybussen till alla er som vill stötta VLH och ni som som gnäller så mycket är oxå välkomna o åka med istället för o sitta bakom en skärm o gnälla
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
hörde att wesslau inte förlorat en match sen han torska med Djurgårn mot Leksand i kvalserien i våras så mao för varje vinst han tar hem kommer förlusten närmre och vem vet , imorgon kan hans första förlust komma
Storebror dänger nog ut en lavett, tyvärr. Men jag hoppas på en underhållande match. Är det hyfsat spännande i tre perioder är jag nöjd. Men det är ju bara jag. Mr. Distans. Apropå distans så unnar jag den sporadiske snipern Welchiboy en distanskanon mot sina forna kumpaner. Om inte annat kan han väl hitta nåt lönnfack i Vesslans skydd. Bara så det gör lite ont. Lite. Nånstans kring mellangärdet.
Alla matcher som Vi spelar nu är med kniven på strupen. Vi får vid Poseidons makt hoppas på att Vi vinner och att övriga resultat går Vår väg.
Frölunda, Timrå, AIK och Rögle skall således förlora medan Växjö Lakers tar TRE starka points borta i Jerusalem. Målskyttet måste ju släppa någon jävla gång!
Det är ju inte ens spännande när Växjö är i anfalls zon. Ja är så duktigt trött på denna måltorka så för helvete tryck dit puckjävlen massor av ggr idag .