Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
teddy skrev:Lakejerna och andra sittplats människor måste tyvärr ha alkohol i kroppen(massor) för att ens öppna munnen samt för att klappa med händerna. Erkänt bevis.
Klonis skrev:teddy skrev:Lakejerna och andra sittplats människor måste tyvärr ha alkohol i kroppen(massor) för att ens öppna munnen samt för att klappa med händerna. Erkänt bevis.
Kul att du är positiv Malmström
friberg skrev:GRATTIS de korade den bästa klacken idag på radion och Lakejerna är bästa klacken i Kronoberg framför Ljungbys vollybolls klacka och växjö pingis klack .
Cobra skrev:Några från jobbet var på gårdagens match mot HV, det var deras första hockeymatch och några av deras kommentarer var:
- Vilket ös! Han "dirigenten" (klackledaren...) kollade knappt på matchen utan hade fullt upp med att se till att alla sjöng rätt. Jag trodde inte det var så proffsit uppstyrt..."
- En kör småsjunger lite i en timme, men den där klacken vrålskriker ju i två timmar. Hur fan får de ihop det utan att tappa rösten?
- När är nästa match?
Den sista kommentaren är nästan den bästa och, tycker jag, visar på att klacken har många och viktiga funktioner att fylla. Jag kan också bara spekulera i hur många liknande uttalanden som fälls under matcherna och som vi inte får ta del av. Så även om vi är hårda mot oss själva och ofta tycker att vi borde bättra oss så får vi inte glömma bort att sträcka på oss ibland. Vi är faktiskt ganska bra
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst