Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Aleks!
Det ÄR skandal när man har gjort minst mål av alla lag i ES om man dels haft målsättning på att gå till slutspel.
Det ÄR skandal att man inte orkat göra mer än 1.4 mål/snitt på hemmaplan och 1.8 mål/snitt totalt.
Det ÄR skandal när vår sportchef hade en KISTA full med GULDPENGAR och mest tid på sig att se över spelarmarknaden inför denna säsongen, och man har inte haft EN kedja intakt under hela säsongen.
Det ÄR skandal när man på den här nivån är ett av Europas och kanske världens sämsta lag i PP!
Lakershjärta71 skrev:Härmapan, inget LakersHJÄRTA ger upp. Skillnaden på dig och mig kanske är att jag bara visar lite mer känslor än vad du gör. Men det får man inte göra härinne eller inte ens som svensk, va?
Har du tänkt på att det kan finnas mer än ett skäl till varför folk inte åker på bortamatcherna?
Kom ihåg att jag inte är ensam om i LL/klacken som är besviken på laget som inte ger oss något tillbaka..en klack ska väl vara den sjätte "utespelaren" eller den extra utespelaren i PP?
utep skrev:Rosén lär nog få det tufft ikväll... undrar hur mycket han låter sig påverkas. Läser på gnagarnas forum att man planerar "toffelregn" och en del roliga ramsor.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster