Nu är vi bara så dåliga som det egentligen bara går att vara. Vi håller inte Allsvensk klass, då milde var det går utför. Vi har ju inte en liten uns av spelidé, vi är totalt utspelade.
Vad som än händer så måste hallam bort. Killen håller ju inte alls måttet. Fan vad lite han tillfört detta laget. Evertsson duger inte längre. Det blir bara sämre och sämre.
Det är dags att ta upp 1 back och 1 forward från J-20. Ett lag behöver spelare som tävlar för klubbmärket.
Vi är ju inte ens jobbiga att möta..Så jävla mesigt framför mål. Vi vill ju inte ens föra matchen. Vi står och tittar och tar utvisningar istället för att vi själva sätter full fart mot mål. Orkar inte se en match till där vi tror att man vinner matcher genom att vara det passiva laget.
Senast redigerad av Lakershjärta71 tis feb 26, 2013 8:45 pm, redigerad totalt 2 gånger.
Den skräck som hallam visar i intervjun med cmore innan match gör att han inte ska leda detta laget genom en ev kvalserie. Han kan inte ge detta laget någonting mer än rädsla och frustration, vilket visar sig i spelarnas beteende på isen. Plocka bort honom nu. Sätt in vem som helt, bara personen inte förmedlar den rädsla som hallam gör.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19... Orkar inte räkna felpass å felbeslut längre! Vi har tyvärr bara EN back som är bra! Jag vet att jag är gnällig nu, men orkar fan inte bli besviken hela tiden.
Jag småler åt lakers spel. Tveksamt om det någonsin sett sämre ut. Satan vad inkompetent detta lag är. Kan inte slå två pass. Bättre vi spelar i allsvenskan. Detta gick inte.