Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malul skrev:Wow!
Ulf Samuelsson borde vara rejält bitter tills vårt möte,hoppas på tre skrällpoäng!!
Modo skiter i allt o bara kör!
Herr Oberst skrev:Medelmåttiga spelare presterar inte på den nivå som Iggulden gjort i AHL, NLA, KHL och till viss del Elitserien. Det förstår t.o.m Snigel i Björnes magasin.
Varanen skrev:Under hösten 2011 skrev jag bl a följande:Varanen skrev:Själv undrar jag varför någon försvarar en spelare som inte ger sitt yttersta. Jag blir ärligt förbannad när jag känner att någon inte gör sitt bästa. Och om det mot förmodan är Iggys nuvarande maxkapacitet han visat på sistone, så måste vi fundera på om vi har råd att ha en stjärna med så låg lägsta nivå.
Vi kan ju i alla fall börja med att sära på Iggy och Kallio. Kanske kan vi få en Moran-effekt på båda om de slipper se varandra sega på i samma kedja.
och
det kommer meraVaranen skrev:Vi skulle tradat #73 när vi kunde få stålar för honom. Videll gick för 3,5 mille, Iggy hade vi säkert kunnat få minst det dubbla för om vi slagit till i rätt läge. Nu måste vi nog betala för att bli av med honom. SATAN!!!
samtVaranen skrev:Chief Evertsson har har varit en succé men på den här nivån är det tuffare. Klart han skulle skaffat sig klirr i kassan på Iggy. Enbart kvällspressen trodde han skulle kunna utmana Loob. Enbart kvällspressen.
alfax skrev:Västerås målvakt Lasse Johansson till Frölunda.
Honom hade jag velat haft i Lakers.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster