Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ahbez skrev:Örebro floppar tror jag
Räven skrev:Det är jag, om jag ska vara ärlig.
Örebro har redan ett bra lag, som jag inte tror att vi rått på om vi hamnat i kvalserien, men det är en hypotetisk tanke.
De har en mycket bra stomme att bygga vidare på och de har pengarna, för jag tror att Fahlander är villig att satsa för att se sitt Örebro skrälla.
Leksand behöver inte förklaras, de har spelarna och de har ungdomarna i sitt lag, som är otroligt bra. Det är också föreningen som många spelare vill spela i. De har också den största publiken i hela ES. Det som är mot dem är möjligen ekonomin, men med ett ES-kontrakt, så strömmar sponsorerna till igen.
Jag tror att vi måste spendera minst 10 millar till om vi inte ska bli lindansare nästa år. Dessutom hitta de rätta spelarna som inte är utfyllnadsspelare, eller spelare som presterar om fyra år.
Räven skrev:Jo Friberg, jag säger också grattis till dem.
jag har suttit och språkat med Fahlander för några år sedan, även om jag höll en menlöst låg nivå, men han ger mig alltid kalla kårar, då han berättar om sina möjligheter och vad han kan skapa med sina pengar. Han kan gå över lik, som det heter, för att få sitt mål uppfyllt.
Han har redan klivit in i omklädningsrummet och bjudit hela laget till Las Vegas. Oj, oj oj, här kommer det att hända grejer, som inte många är vana med.
PutteA skrev:Märkligt, vi har ingen trupp än, ingen ny spelare och ändå är vi bara sämst. Vi slår snart nått nytt världsrekord i pessimism här inne.
Lakershjärta71 skrev:Öman är väl inte så fattig heller..Bara han vill så har han nog inga problem att plussa på med 10 mille.
Niles skrev:Nu får du snart skärpa dig Räven, paranoidheten börjar ta löjeväckande former
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster