Anfall skrev:Varför måste allt analyseras in i minsta detalj på detta forum? Oftast av de besserwissrar som anser sig kunna ishockey in i minsta detalj.
Ja ja, nu kommer kommentarer som: "Det är fritt att skriva sin åsikt" Blablabla.....
Det är fascinerande hur det kan anses devalverande att analysera. På ett forum.
Om ens vokabulär och kognitiva spänst sträcker sig till "alfax" och "high-five" eller om ens tålamod inte klarar av någon form av problematisering så är det väl...egentligen inget annat än ett tecken i tiden på det samhälle vi lever i...förvisso...
Jag tycker fortfarande folk har svårt att hålla isär saker. Det är kul för honom att han är med. Men sen är det mycket svepande formuleringar som att "även juniorer får chansen"..."bra för Lakers"..."pågående slutspel"..."förbereda nya spelare för landslaget framöver"...och liknande.
Det svarar ju inte på den enkla frågan: Varför är just HAN med? Kul. Men jag fattar inte.
Nu får man väl en spade kreatursskit över sig, men Tommy Söderström pratade lite om landslaget i Expressen för en tid sedan. Han nämnde nåt om att landslaget är lite urvattnat nu för tiden, jämfört med förr. Det är ju lite så. Inget man kan påverka. Men det är ju inte riktigt den där fjädern som det var en gång i tiden. Men, det är ett sidospår och kanske inget som ska relateras till den här uttagningen som säkert går att motivera på många sätt....
Man får ju komma ihåg att Lundgren är en spelare som har ifrågasatts mycket under säsongen. Även av den självciterande Varanen. Hans innebandytäckningar kommer kanske till bättre pass i landslaget?
Förlåt...kunde inte låta bli...
Klart man blir förvånad när hamnar i Landslaget. Även om det är en generositetsuttagning.
Så...kul för honom och Lakers. Men rätt märkligt. Eller? Vem såg det komma?
Ni får ju för fasen erkänna att ni har tänkt exakt samma tanke? Liiite svårmotiverat. Men visst, det är opassande och ofint att påpeka det. Ingen fara, ni behöver inte göra det. Det faller på mig. Fram med spadarna, ös på, det är lugnt.