Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
w0bben skrev:Kan vi inte försöka få hela ståplats att hoppa på åtminstone premiären? Det hade fan varit underbart. Då inser alla vilken jävla skillnad det blir.
Sen undrar jag om någon vet när och hur den 18e augusti Colby Armstrong kommer till Växjö. Hade gärna stuckit och hälsat honom välkommen!
Malul skrev:Underbart!
Hoppas det blir Tjeckien med nån gång i framtiden:)
Talismanen skrev:http://www.youtube.com/watch?v=5UmW9-YhRsI7
Nån mer än jag som är taggad inför premiären den 14:e? Bra tryck här på förra årets premiär men inget mot vad det kommer va i år mot Modo.
teddy skrev:Instämmer med Lillklonis. Den videon var verkligen sömnig och värdelös.
Därför ska vi visa hur det egentligen ska låta och se ut den 14:e sep. Då hoppas jag att alla som befinner sig på klacksektionen, sångsektionen = VÄSTRA STÅ. Tar i för Klubb, kung och fosterland
Någon som tycker annat är oförskämd. Det handlar om att acceptera alla människor som de är. Så den som inte kan detta bör rannsaka sig själv. Det finns olika slags supportrar, allt från den (mest blyge) som nöjer sig med att bara titta på matchen till huliganer. Däremellan finns det ett vitt spann av kategorier.friberg skrev:Den som vill sjunga sjunger och den som inte vill sjunga gör det inte, så enkelt är det.
Lakershjärta71 skrev:friberg skrev:Finns ju somliga härinne som spyr galla över folk på VS som inte sjunger och som därför INTE borde stå där. Tycker ni att de ska stanna hemma istället om de inte vill eller har ekonomiska resurser att betala för en sittplats?
Jössesw0bben skrev:Lakershjärta71 skrev:friberg skrev:Finns ju somliga härinne som spyr galla över folk på VS som inte sjunger och som därför INTE borde stå där. Tycker ni att de ska stanna hemma istället om de inte vill eller har ekonomiska resurser att betala för en sittplats?
JA
Talismanen skrev:http://www.youtube.com/watch?v=5UmW9-YhRsI7
Nån mer än jag som är taggad inför premiären den 14:e? Bra tryck här på förra årets premiär men inget mot vad det kommer va i år mot Modo.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster