Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Tittar på webben (gratis är godast när man inte kan vara på plats!) och det är den gäspigaste tillställning jag någonsin skådat... Lägg till två kommentatorer som har noll koll och du har sämsta fredagsunderhållningen sedan 1965
nature skrev:Svartvadet skrev:Tittar på webben (gratis är godast när man inte kan vara på plats!) och det är den gäspigaste tillställning jag någonsin skådat... Lägg till två kommentatorer som har noll koll och du har sämsta fredagsunderhållningen sedan 1965
Var? Länk?
Talismanen skrev:Jo men ändå. Känns som domarna kommer blåsa sönder den här säsongen. Kan bli riktigt trist.
ON THE WAY UP skrev:Ville vara kas måste bevisa mer nu, det ser inte bra ut!
Svartvadet skrev:nature skrev:Svartvadet skrev:Tittar på webben (gratis är godast när man inte kan vara på plats!) och det är den gäspigaste tillställning jag någonsin skådat... Lägg till två kommentatorer som har noll koll och du har sämsta fredagsunderhållningen sedan 1965
Var? Länk?
Örebro sände matchen, hela matchen finns att se i repris HÄR (OBS! Varning för extremt enögda och okunniga kommentatorer )
mollers skrev:Ja jag kollade lite på reprisen av sändningen. Kommentatorerna tyckte det var bra fart och bra match. Dem vet nog inte vad som väntar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster