Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Precis det jag menade med. Du får ju jämföra inom rätt kategori. Annars kan vi ju byta plats på Murphy och Rosèn med.
w0bben skrev:PutteA skrev:Precis det jag menade med. Du får ju jämföra inom rätt kategori. Annars kan vi ju byta plats på Murphy och Rosèn med.
"Får"?
Du får gärna tycka att vi ska byta plats på Murphy och Rosén. Men satan vad tråkig, speciellt DU är som man ser i varje tråd som ska försöka leka kunnig och starta onödiga diskussioner hela tiden bara för att du har tråkigt och vill provocera Enda platsen du har en aning makt på (stolt?).
w0bben skrev:PutteA skrev:Precis det jag menade med. Du får ju jämföra inom rätt kategori. Annars kan vi ju byta plats på Murphy och Rosèn med.
"Får"?
Du får gärna tycka att vi ska byta plats på Murphy och Rosén. Men satan vad tråkig, speciellt DU är som man ser i varje tråd som ska försöka leka kunnig och starta onödiga diskussioner hela tiden bara för att du har tråkigt och vill provocera Enda platsen du har en aning makt på (stolt?).
PutteA skrev:w0bben skrev:PutteA skrev:Precis det jag menade med. Du får ju jämföra inom rätt kategori. Annars kan vi ju byta plats på Murphy och Rosèn med.
"Får"?
Det var värst vad lätt irriterad du var. Måste ju kunna diskutera utan att man flippar. Om jag tycker det är konstigt att du jämför två spelare på så olika positioner så måste jag väl kunna säga det. Och sen var det ju knappast så att jag vill byta Rosén/Murphy utan gjorde en liknelse med din jämförelse. Sluta attackera, diskutera istället......??
teddy skrev:Vändningen mot Troja var väll borta i playoff där Hjalmar Gustavsson (Gustav Hjalmarsson) satte avgörande 5-4 i förlängningen
Sen vann vi enkelt returen hemma med 7-3 eller något för att sedan slå ut Almtuna med 2-1 i matcher.
GS skrev:Ha,Ha ja jäklar här har du att göra Putte. Här snackar vi hockeykunskap på högsta nivå.
Snälla wObben ge dig om du inte har större koll på skillnaderna mellan en centers och en vinges roll är än att båda " röjer på mot mål".
Ibland märker man att hockeyn är ganska ny sport för vissa
Dessvärre, dum som man är så väntar man till sista minuten, fanns biljetter tidigare idag.Talismanen skrev:Vaddå är ståplats slutsålt?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster