Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Sitter och tittar på Troja ssk, vilken fart Troja har på rören. Om lakers visar upp en sådan skridskoåkning mot Örebro då vinner dom.
Pysslingen skrev:Kloker är alltid lika positiv.
Kloker skrev:
(...och ställs inte munroe i målet i morgon så hoppas jag att det är målvaktstränararkitekten evertsson som får den äran...)
Läktarexperten skrev:Jag förstår inte varför så många anser att Munroe är ett givet förstahandsval bland målvakterna i år? Har Modig gjort bort sig på något sätt då han har stått hittills? Jag tycker inte att Munroe har imponerat mer än Modig så här långt.
Nä, låt målvakterna konkurrera på lika villkor i början så att det blir konkurrens. Känner båda att de har chansen och känner flåset i nacken så ökar förutsättningarna att vi har en bra målvaktslösning då det är dags för slutspel.
Modig har aldrig vunnit en match åt lakers, tar inget utöver det mest elementära. Men, målvakterna måste vara bra. Vi har gjort 4 mål på fyra matcher. Det laget som gjort näst minst är AIK på 9 mål. Hur fan kan man klara av att göra BARA 4 mål på lika många drabbningar. Var det inte en massa skicklighet som kommit in i laget ? Dags att visa det nu !!! Två förluster på raken mot nykomlingarna, sen blir det till att ...... ja, vad ? Det får inte hända. Nu ska sex poäng in på kontot.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Varanen skrev:Ja, de kan ju inte connecta sämre än vad Rasmussen och Rakhshani gjorde. Hoppas lagledningen tydliggjort rollerna i RR:s kedja. Tre smurfar som vill ha mycket puck. Kan bli knas.
Överraskande att kaptenen tar Lasch plats i trean. Jag hade placerat Strömvall där som ju mer liknar den som ska ersättas i spelstilen. Men det kanske är dags att bryta upp det strävsamma gamla paret nu.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster