Vad jag saknar är en digital tavla över ingången, där det dels står Växjö Lakers, men även när nästa match är och vilka vi möter, den ska även blaffa snyggt när det är andra arrangemang i arenan.
Det är för anonymt när man kör förbi.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:Är nyfiken på vad ni tycker om Arenan 2013/14.
Har för mig att utrymmet mellan bla kiosker och VIP-områden med ölförsäljning skulle bli bättre runt arenan där mycket folk samlas i pauserna. Har det blivit någon skillnad? Hade det varit i någon annan arena så hade nog många blivit irriterade och fått lätt panik på det minimala utrymmet med onödiga folkstockningar osv, men även vid utpassagen.
Är Vida Arena en kopia på Modos arena eller hur var det? I så fall, är arenan i en skala större och med samma utpassage som Vida?
Räven skrev:Vad jag saknar är en digital tavla över ingången, där det dels står Växjö Lakers, men även när nästa match är och vilka vi möter, den ska även blaffa snyggt när det är andra arrangemang i arenan.
Det är för anonymt när man kör förbi.
keffy skrev:Du menar över gymmet? Det är väl sensias färger vad jag fattat det som, men det är väl ändå inte lakers som bestämmer där va?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster