Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Ändringarna i laguppställningen var inte helt fel. Men till fredag hade jag bytt plats på Reddox och Rakhshani. Skotten och surfaren har redan visat att de trivs ihop. Därigenom ger vi RR bättre förutsättningar. Han ärver helt enkelt Lajunens gamla line. Dessutom bidrar Reddox med lite fysik till kedjan.
Lajunen verkar vara en center som kan spela med vilka som helst. Han prioriterar det defensiva. Som tredje länk kan man ha nästan valfri spelare. Kaptenen eller AJ om den ska ha en defensivare prägel, Åslin eller Strömvall tvärtom.
PutteA skrev:Varanen skrev:Ändringarna i laguppställningen var inte helt fel. Men till fredag hade jag bytt plats på Reddox och Rakhshani. Skotten och surfaren har redan visat att de trivs ihop. Därigenom ger vi RR bättre förutsättningar. Han ärver helt enkelt Lajunens gamla line. Dessutom bidrar Reddox med lite fysik till kedjan.
Lajunen verkar vara en center som kan spela med vilka som helst. Han prioriterar det defensiva. Som tredje länk kan man ha nästan valfri spelare. Kaptenen eller AJ om den ska ha en defensivare prägel, Åslin eller Strömvall tvärtom.
Jag måste säga att jag blir mer och mer förtjust i Lajunens spel. En gedigen defensiv center som måste vara sliskigt jobbig att möta där ute. En riktigt bra värvning, en gallärslav version 2.0!
bratsson skrev:Leksand för matchen tycker jag,
sen vet jag inte om dom är bra eller vlh dåliga.
Men dom kanske kör med en ny trend, starta dåligt och avsluta bra?
Hoppas kan man =)
Räven skrev:En tränare är alltid en tränare, det är ingen tillfällighet att vissa lag inte presterar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster