Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Läktarexperten skrev:Tycker generellt att Modig får oförtjänt mycket skit för sin insats den här matchen. Han har suttit och hängt på bänken en hel rad matcher och går in gör en okej insats - tveksam i början med riktigt bra i tredje tycker jag.
Däremot håller jag helt med om att han är usel på straffar. Det såg vi förra året och vid full tid visste man hur det skulle gå med sista poängen. Blir det straffavgörande måste man ta in Monroe.
vlk skrev:Läktarexperten skrev:Tycker generellt att Modig får oförtjänt mycket skit för sin insats den här matchen. Han har suttit och hängt på bänken en hel rad matcher och går in gör en okej insats - tveksam i början med riktigt bra i tredje tycker jag.
Däremot håller jag helt med om att han är usel på straffar. Det såg vi förra året och vid full tid visste man hur det skulle gå med sista poängen. Blir det straffavgörande måste man ta in Monroe.
Seriöst ??? Du måste skämta. Det är elitserien vi pratar om och han har fan inte visat ett skit på två säsonger som gör att han skulle duga på denna nivå. Pinsamt dålig och en riktig looser som saknar matchvinnaregenskaper.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster