Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
w0bben skrev:teddy skrev:w0bben skrev:Jag ser gärna att det inte trummas vid t.ex. Ut med packet, sämre än hv osv osv...
Vad tycker ni andra?
Ingen kommentar.
Däremot så tycker jag att fler borde ta i och sjunga för laget man älskar. Vad tycker ni?
Syftar du på att jag inte sjunger med i ramsor som hejar fram laget? Isf har du väldans mycket fel =)
Därefter är det väldigt roligt att dra igång någon ramsa som vi gjorde i slutet på förra hemmamatchen, man blir helt enkelt taggadDontFightMeIrlBro skrev:
Som w0bben skrev det låter inte bra..
Tycker heller inte att orange armé är en bra start ramsa då många inte kan den bla (har hört folk sjunga fel mm)
Orange armé är en bra ramsa, men som sagt, den är svår för många att lära sig eftersom det är HELA 16 ord att lära sig på 2 timmar.
w0bben skrev:De sista 30 var magiska. Då lät det verkligen som att 99% sjöng med!
Sen till det lite mer tråkiga... Hur svårt ska det vara att förstå ENKEL information.
Det förekom MINST 2 gånger så att alla såg/hörde informationen. Konfettin skulle kastas på en given signal. Ändå så kastar folk precis när spelarna kommer in? Vad är det svåra med att vänta på en signal med att kasta?
Sen är jag även sjukt arg på vakterna/polisen w/e det är som tar hand om supportrarna på västra. Det står en bunt med leksingar högst upp på västra, sjunger osv. Jag tror nog att majoriteten insåg först att det stod leksingar där uppe när de gjorde 1-1 målet, då alla började ropa "Ut med packet". Men vad hände? Jo inget jävla skit, vakterna såg skrajja ut, men varför tillät de stå kvar hela matchen? Klart som fan att det blir bråk & slagsmål när de inte våga agera. Om någon får tillfälligheten att ta upp detta med Lakers tycker jag definitivt att det ska göras, då det både är irriterande och sjukt dåligt.
Klart det inte går att undvika bråk när de fega jävla asen till vakter inte vågar agera. AVGÅ
Är det någon mer arena som tillåter borta supportrar att stå på hemmastå? Skulle nog inte tro det.
Bra förövrigt, hej och hopp
Spelmotorn tickade igång i samma veva som VIDA Arena levererade en intensiv ljudmatta ledd av Lakers Lakejer.
- Det var ingen tillfällighet att vi vaknade samtidigt som publiken började höras, när de kom igång så eldade det igång oss och jag tycker att publiken hade stor del i den poäng som vi tog idag, säger Welch.
Sam Hallam:
- Att som hemmalag få det stödet i det läget av matchen var jäkligt viktigt. Det fick också bortalaget att känna att det gick lite fortare där ute. Spelet avgörs på isen, men stödet vi fick i tredje var välbehövligt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster