Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
elvis skrev:Det klagas mycket på PCT men dom sjunger och är på bortamatcher dom bryr sig inte så mycket om andra sköt ditt hoppande och sjungande bryr dig inte så mycket om dom andra klackturisterna
elvis skrev:Det klagas mycket på PCT men dom sjunger och är på bortamatcher dom bryr sig inte så mycket om andra sköt ditt hoppande och sjungande bryr dig inte så mycket om dom andra klackturisterna
elvis skrev:du får väl läsa jag sa inget om att stöttningen av pct om du tillhörde dom eller inte jag reagerar på att du ha åsikter vilka som ska få stå på västra stå du tar ju bort allt det roliga med hockey
KalleB skrev:Det skadar ju faktiskt inte om moderator raderar vissa inlägg ibland när det börjar spåra.
elvis skrev:Vill bara avsluta varken man är medlem LL eller PCT eller någonting annat som växjö bo skulle man vara överlyckliga att växjö lakers tagit sig till sitt första slutspel men fokuset ligger på vad man ska stå eller hur mycket man hoppar skärp er
w0bben skrev:elvis skrev:Vill bara avsluta varken man är medlem LL eller PCT eller någonting annat som växjö bo skulle man vara överlyckliga att växjö lakers tagit sig till sitt första slutspel men fokuset ligger på vad man ska stå eller hur mycket man hoppar skärp er
Din dubbelmoral är sorglig. Vi vet redan att du tillhör PCT. Letar du efter toffeln?
elvis skrev:Svar till tallismanen och teddy skämtar ni eller ni säger ju att dom som inte sjunger och hoppar har inte på västra stå att göra om inte det är klagomål vet inte jag
elvis skrev:Svar till tallismanen jag ger oxå upp öppna dina sinnen var inte så själv god
elvis skrev:Absolut varit på varenda match kan du skryta med det
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster