Moderatorer: AHammarstedt, Moderator
teddy skrev:Instämmer med att det är trist med få anmälda.
Men om man tänker så här.
Förra helgen så var över hundra lakejer i Prag och Mannheim. Man åkte över 300 mil i buss och minibuss. Så många är nog rätt trötta på att åka buss på ett tag. Nästan hundra mil till Stockholm fram och tillbaka. Dessutom så kostade ju europaresan en hel del. Många har kanske inte så mycket dollares kvar. Ändå många dagar kvar på månaden.
Hade gärna följt med. Men prioterade Prag/Mannheim resan, två medlemskort samt två årskort. Så även om resan är subventionerad till ett bra pris så har jag personligen inte råd med denna resan. Det kommer fler chanser.
Hoppas dock att man kan få ihop till en eller två minibussar i alla fall.
ivc skrev:teddy skrev:Instämmer med att det är trist med få anmälda.
Men om man tänker så här.
Förra helgen så var över hundra lakejer i Prag och Mannheim. Man åkte över 300 mil i buss och minibuss. Så många är nog rätt trötta på att åka buss på ett tag. Nästan hundra mil till Stockholm fram och tillbaka. Dessutom så kostade ju europaresan en hel del. Många har kanske inte så mycket dollares kvar. Ändå många dagar kvar på månaden.
Hade gärna följt med. Men prioterade Prag/Mannheim resan, två medlemskort samt två årskort. Så även om resan är subventionerad till ett bra pris så har jag personligen inte råd med denna resan. Det kommer fler chanser.
Hoppas dock att man kan få ihop till en eller två minibussar i alla fall.
Samtidigt är en bortapremiär alltid en bortapremiär och dessutom på ett kokande Hovet. Att sen Djyyrgårn möter en guldkandidat som tydligen saknar supportrar är pinsamt.
Givetvis är det dyrt att åka iväg på Europaturné, det säger jag inte emot. Men fler än 80-90 pers borde väl LL kunna skrapa fram?
Återgå till Bussresor Bortamatcher
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster