av teddy » fre sep 12, 2014 11:55 am
Tycker stundtals att vi levererade riktigt bra tryck. Men alldeles för ofta var det halvmesyr på ramsorna.
märkligt när det är premiär och smålandsderby och allt.
nej vi kan mycket bättre.
problemet som jag ser det är att vi inte har någon uttalad Capo. Sen så står pallen alldeles för långt ner. Jag står mellan pallen och trumman och hör ändå inget när tex jesper började skrika igång. Kommunikationen mellan coffe och den ev Capon blir ju obefintlig.
Sen är ju fantasin när det gäller ramsorna under all kritik. Ingen variation. Vi kör samma ramsor om och om igen. Gjorde en lista där jag samlade alla vi har. Kom upp till 50 st. Igår körde vi 5-10 st av dom.
Sen så måste vi tajma rätt ramsor vid rätt tillfällen. När vi måste ha tryck så ska vi inte köra igång. "Vi är Lakers" eller "När VLH.."
Nästa Lördag hemma mot FBK kan jag tänka mig att ta pallen. Om inte Anders är tillbaka. Annars kan vi kanske köra två pallar. Ska ta med mig alla ramsorna i ett litet häfte så att det blir variation.
Stars and Stripes innan. Då kan vi passa på att lära in dom två nya ramsorna ordentligt.
I always tell the truth, even when i lie