Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lillklonis skrev:teddy skrev:Ja självklart. Och det tror jag fler är.
Man vill ju veta om det kommer att bli någon bra stämning på ståplats i slutspelet eller inte.
Samt om vi kommer att få se några tifon.
Därför är jag som många andra både nyfikna, samt lite oroliga.
Man vill ju visa upp Lakers från sin bästa sida. Inte som det är nu. Snacket som går om Växjö Lakers på diverse sociala medier och forum är skrämmande när det gäller dom oskyldigt avstängda samt Ömans kollektiv bestraffande.
Det är ju inte så här vi vill gå in i vårt första slutspel någonsin. Utan med glädje och förväntan.
Bra stämmning på stå kommer det bli i vilket fall!
mollers skrev:Lillklonis skrev:teddy skrev:Ja självklart. Och det tror jag fler är.
Man vill ju veta om det kommer att bli någon bra stämning på ståplats i slutspelet eller inte.
Samt om vi kommer att få se några tifon.
Därför är jag som många andra både nyfikna, samt lite oroliga.
Man vill ju visa upp Lakers från sin bästa sida. Inte som det är nu. Snacket som går om Växjö Lakers på diverse sociala medier och forum är skrämmande när det gäller dom oskyldigt avstängda samt Ömans kollektiv bestraffande.
Det är ju inte så här vi vill gå in i vårt första slutspel någonsin. Utan med glädje och förväntan.
Bra stämmning på stå kommer det bli i vilket fall!
Ja vi kanske skulle låta dig fixa tifo igen, plastpåse-banderollerna glömmer man ju aldrig
erst91 skrev:Fast idag var det väl pct som var de enda som sjöng i 75% av sångerna, det måste väl till och med du hålla med om lillklonis.
Så att säga att det inte märks att de varit borta känns ju lite sådär...
Lillklonis skrev:
Första matchen där ni sjöng hela tiden
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster