Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lalin skrev:Hur går det med strategin med att ni står och håller käften och skäms på köpert? Inget nytänk? Det finns ingett nytänk. Här skäms ni för att gå på. Ni har fan ingen stolthet i kroppen!.
Jag ser en arme framför mig där hältfet drar när det ser illa ut. Skämmes för fan Växjöbo. Ni är så satans självupptagna om hur ni ska framstå inför för andra!
Inferona saknas heltt klart! Det har åtminstone stolthet i kroppen!
Man kanske skulle hugga taf i en flagga av mindre modell (Syns inte) så att man slipper sjunga! Fann vikket jobb man sen har gjort för laget! Lycka till era hönor!
Aleks skrev:Ramsan är bra och det var helt rätt läge att sjunga den. Igår handlade det om att västra inte var sugna på att sjunga, tråkigt men sant. PCT har något bra på gång och jag hoppas att fler ansluter för ni behövs på västra. Sen är det givet man måste få med sig alla, 15 pers framför trumman kommer aldrig skapa något tryck. Klackledare saknas.
Skrev om det för någon månad sedan men finns det inte något intresse av att samlas någon gång innan match för att sjunga in och spela in våra sånger. Ljudfilerna kunde kanske sen spelas upp innan matcher i högtalarsystemet. Ett sätt för alla att lära sig sångerna och triggande att höra under uppvärmningen. Kan ju även lägga upp filerna på hemsidan så alla kan lära sig där.
teddy skrev:1. Capo.
En klackledare är ett måste. Gärna två på två olika pallar för att få med så många som möjligt.
Någon frivillig?
teddy skrev:teddy skrev:1. Capo.
En klackledare är ett måste. Gärna två på två olika pallar för att få med så många som möjligt.
Någon frivillig?
Jag föreslår/nominerar
Kalle B och Jesper Persson
Teddy som outsider vid sjukdom
Talismanen skrev:Dock va det inte många Lakejer som hördes igår
Lillklonis skrev:Talismanen skrev:Dock va det inte många Lakejer som hördes igår
Va en del Lakejer också som bidrog till sången i Gävle så de ska också hyllas!
Daste skrev:Ni kan ju komma och sjunga in under förmatchen!
Lillklonis skrev:Tråkigt att halva pct inte sjunger när vi kör "KOM IGEN LAKERS"
Så ni kan ju lägga ner att klaga på att andra inte sjunger när ni inte själva sjunger när det behövs.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster