Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Härmapan skrev:Jag syftar såklart inte på våra "hardcorefans" utan på klacketablissemanget i allmänhet!
Jag menar att jag skiter fullständigt i vad exempelvis järnkaminerna, black army och alla andra firmor och huliganer tycker om vad vi gör eller sjunger!
Jag struntar fullständigt i klacklultur som den definieras av de fräcka och hatiska klackarna och har inget som helst behov av att få cred eller respekt från dessa!
Därför tycker jag att vi (om vi vill) kan sno precis vilka ramsor vi vill, från vem vi vill och sjunga dom hur vi vill!
(Hand upp den som lyckas hitta på en helt egen ramsa)
Om det gör att de tycker att vi bryter oskriven klackheder är det bara bonus!
Härmapan skrev:Kom du på den nu, själv?
Aleks skrev:Härmapan, man får givetvis tycka så men för mig finns det ett stort värde i att vara så unik som möjligt som klack. Min upplevelse på läktaren stärks av att sjunga en ramsa med en unik melodi och text som andas Lakers. Antar att du inte går på bio för att se samma film om och om igen eller vill att alla partier ställer upp med samma lösningar inför ett riksdagsval. Det kan kännas som helt skilda grejer men att vara unik har för många ett stort värde i klacksammanhang och min åsikt är att din inställning hämmar vår klack att utvecklas. Är det få som tänker nytt eller vill lära sig nya sånger tröttnar till slut även de som vill något, resultat - klackdöd.
Ska sägas att många melodier går runt i flera klackar men att försöka hitta en melodi som är unik i Sverige borde vara utgångspunkten. Eftersom inte tar in nya ramsor så ofta kan den väl iaf få vara lite unik.
.
Härmapan skrev:Skulle du vilja gå på allsångskonsert där ditt favoritband BARA spelar ej utgivna låtar du aldrig hört, och som bandet själva knappt verkar kunna eftersom hälften av bandmedlemmarna förvånat står och tittar på?
Härmapan skrev:Skulle du rösta på ett parti som byter åsikt varannan dag och partiledare var tredje och som bara levererar helt egna obegripliga valfrågor som ingen har hört talas om eller brytt sig om?
Härmapan skrev:Skulle du följa en tv-serie som byter skådisar, manus och story från scen till scen och dessutom ändrar sändningstid mellan varje avsnitt?
Härmapan skrev:Ja, fast om de andra jaktlaget (som man ser upp till för att de är tuffa och arga) säger att de var först att jaga med drever, stövare etc. kanske det är bättre att försöka med en pudel eller en mops för att de inte ska tycka att man härmar dem?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster