Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Det snackas alltid mycket om stockholmslagen. Mycket givetvis beroende på att riksmedia bor där. Ofta är det galna rykten där NHL-stjärnor inget hellre vill än att spela i DIF eller AIK. Men när säsongen drar igång lyser de med sin frånvaro. Jag räknar ryktet om att Patrik Thoresen är klar för DIF i denna kategori. Om det skulle visa sig stämma är det en EXTREMT tung värvning.
vlk skrev:Satan vad fbk värvar, grym backsida
Skickas från min iPhone via Tapatalk
nature skrev:SAIK kommer att starta säsongen med en starkare trupp än förra säsongen. De är favoriter att vinna guldet
Det har jag också lagt in i beräkningarnaDannedd skrev:Bara så ni vet: ishockey är en lagsport...
nature skrev:Modo och Brynäs har en del toppspelare i sina trupper, går inte att jämföra.
KHK ser väldigt allsvenska ut
detsamma gäller rögle men vem fan vill spela där?
Ettan skrev:Undrar om det är så lätt att bara slå lagen från allsvenskan i bäst av 7. SHL höjdarna kanske har gjort en missräkning även där?
Aleks skrev:Ettan skrev:Undrar om det är så lätt att bara slå lagen från allsvenskan i bäst av 7. SHL höjdarna kanske har gjort en missräkning även där?
Vad jag förstått har de haft detta systemet i Finland i ganska många år och än har ingen lyckats ta sig upp. Någon som har bättre koll kan kanske fylla i?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster