Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Enligt Örebrotwittrare får Örebro behålla Derek Ryan, samt är Dennis Rasmussen klar. Förväntas presenteras på en presskonferens inom några dagar.
Dannedd skrev:PutteA skrev:Enligt Örebrotwittrare får Örebro behålla Derek Ryan, samt är Dennis Rasmussen klar. Förväntas presenteras på en presskonferens inom några dagar.
Bra källa? =)
Dannedd skrev:PutteA skrev:Enligt Örebrotwittrare får Örebro behålla Derek Ryan, samt är Dennis Rasmussen klar. Förväntas presenteras på en presskonferens inom några dagar.
Bra källa? =)
sampan skrev:Nu när Örebro blivit av med Ryan är det nog stor risk att Dennis hamnar där.
redwel skrev:Hej!
RYAN LASCH vore ett bra alternativ, lr?
Han har väl inget kontrakt, lr?
bratsson skrev:"-Jag tittade inte ens på andra erbjudanden. Jag känner Henrik Evertsson (sportchef i Växjö) och vi har pratat efter alla säsonger om att jag ska komma tillbaka sedan jag lämnade. Det var det enda alternativet för mig, säger Heikkinen...."
Tänkt om Rasmussen tänkte samma sak.
Varför ska han hem efter bara en säsong i NHL? Tror han att han kommer att få allt på silverfat och glida in i NHL på en räkmacka, ja då ska han definitivt hem.vlk skrev:Stannar kanske i USA ??? Det kan nog bli så....
Skickas från min iPhone via Tapatalk
A-sta skrev:Spelar sin första match i NHK i natt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster