Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Undrar vad det är för hot hon har fått? Det är förvisso aldrig okej, men samtidigt så undrar jag lite över varför hon ska ringa runt till all media i hela Sverige. Det skadar klubben väldigt mycket.
Sånt här bör skötas via Polis och internt.
Mike Modano skrev:Det är helt orimligt att han inte har timeout eller liknande tills det här är över!?
Han är topp 5 ansikte utåt för Lakers. En idrottsförening med mycket ungdomar & barn där man lär ut stort hjärta!
I den positionen han har finns inte "bägaren ran över".
AN skrev:Kan ingen som följer detta lite närmare lägga ut namnen på "offren" - så att det går att bedöma deras uppsåt. Om de var inne på Lagerlunden i samband med firandet, tillhör de "oss" på något sätt? Taifare? Surmagar från PCT?
Svartvadet skrev:Håller faktiskt med Mike Modano här lite... I min värld är det helt fair att han, som privatperson, väljer att skydda sig själv. Men, med tanke på att han är Sportchef för ett lag som vunnit SM-Guld precis - hur fan tänkte han då? Filmen är ju helt störd när man tänker efter...
Skjortan av och rena knytnävsslag mot ansiktet?! Han må vara en vidrigt duktig sportchef, men någonstans måste gränsen ändå gå eller? Lakers säger just nu att det är "Okej för oss att man utför grovmisshandel på folk" - klingar inte helt rätt med en utav Sverige bästa sportklubbar just nu eller?
Hade jag varit Hörberg så hade jag tagit ett snack med Evert, sagt "Vi måste statuera exempel, så du får göra jobbet i det tysta ett tag framöver, men vi har din rygg" och sedan gått ut i pressen och sagt "Vi har satt Evertsson i karantän för stunden. Vi som klubb, och Henrik som person, måste finna oss själva någonstans i detta. Vi inväntar påföljden av hans agerande, men han kommer inte vara vår Sportchef tills det rättsliga är över"
Då visar man i alla fall en vettig inställning till våld utåt.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 0 gäster