Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker skrev:Korkat uttalande av Björn Hellkvist. Tycker inte heller om hur han sågar sina spelare offentligt. Riktigt svagt även om pulsen är i rusning. Det han tycker är dåligt tar man mellan två ögon eller mellan fyra väggar utan kamera.
Detta kommenterar inte Mr.Madhawk alls på sin blogg. Om det hade varit något annat lags tränare som hade ordbajsat som Björn Hellkvist så hade det skrivits och basunerats ut. Men Johan Svensson tycker väl att det är okej att bete sig som en bitter Grötätare i media.
Mr Madhawk är en hobbyskribent som borde växa ur sin jätteblöja.
Härmapan skrev:Welch är helt matchotränad och fullständigt dominant!
2 mål o en assist ikväll och är precis lika elak o jobbig att möta som i våras!
Helt obegripligt att vi inte jobbade hårdare för att behålla honom?
Helt unik i sitt slag!
Svartvadet skrev:Härmapan skrev:Welch är helt matchotränad och fullständigt dominant!
Helt unik i sitt slag!
Jobbade hårdare? Om jag förstått rätt (rätta mig annars) så tjänar Welch lika mycket som Gynge+Hennessy. Helt vansinne att lägga den summan på en spelare i SHL.
Dock tjänar Welch fortfarande sämre än Rajala, så finns värre exempel.
Svartvadet skrev:Härmapan skrev:Welch är helt matchotränad och fullständigt dominant!
Helt unik i sitt slag!
Jobbade hårdare? Om jag förstått rätt (rätta mig annars) så tjänar Welch lika mycket som Gynge+Hennessy. Helt vansinne att lägga den summan på en spelare i SHL.
Härmapan skrev:Svartvadet skrev:Härmapan skrev:Welch är helt matchotränad och fullständigt dominant!
Helt unik i sitt slag!
Jag vet inte vad vare sig han eller Gynge tjänar (har hört olika rykten) men jag tycker att vi borde kunna matcha SHL's fattigaste och minst attraktiva klubb...
Men visst: Jag hade inte heller bytt Welch mot Gynge OCH Hennesy (om det nu är så att båda deras löner motsvarar 2/3 säsong med Welch) men det känns inte heller som det är dessa spelare man bör jämföra med?
Nu orkar jag dock inte dra igång det här tjafset igen utan konstaterar att jag personligen saknar Welch och otroligt gärna hade haft kvar honom!
Dannedd skrev:Har ni missat plus minus-statistiken?
Tänker både illkas men även Welsh igår...
Varanen skrev:Sakari Salminen och Gotteron bröt idag kontraktet. KHLs transferdeadline har väl redan passerat? SHL? Salminen är gammal lagkamrat med Kiiskinen. Hmmm...
Varanen skrev:Sakari Salminen och Gotteron bröt idag kontraktet. KHLs transferdeadline har väl redan passerat? SHL? Salminen är gammal lagkamrat med Kiiskinen. Hmmm...
teddy skrev:Daniel Åshberg signade precis på för Braehead Can.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=2029
Svartvadet skrev:teddy skrev:Daniel Åshberg signade precis på för Braehead Can.
Otroligt egentligen, när man tittar tillbaka. Åhsberg hade sådan sjuk potential, grym spelare som ung. Trots alla dessa år, så skiter han fortfarande i defensiven. Killen gjorde 25 poäng på 25 matcher i Norge med magiska -22. Ska inte ens vara möjligt.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 1 gäst