Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Niles skrev:Undrar om han vet att SHL numera är världsmästare på avstängningar. Lönesystemet med lönebonus per avstängning har slagit väl ut. Själva hockeymatcherna är en bisak.
Ahbez skrev:USA-kedjan
Crabb-Hennessy-Burish
vlk skrev:Jisses , när man slår namnet på youtube får man bara upp fight efter fight....förhoppningsvis kommer hans närvaro att göra att en del andra tuffar till sig och vågar lite mer
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Målskytten har väl redan kommit. Crabb.singapore skrev:Välkommen till svenska mästarna Adam Burish! Nu väntar vi bara på målskytten också.
Lakershjärta71 skrev:Målskytten har väl redan kommit. Crabb.singapore skrev:Välkommen till svenska mästarna Adam Burish! Nu väntar vi bara på målskytten också.
Jag hoppas att PutteA har rätt, men jag gissar att han kommer att gå på för hårt från början eftersom han har det här spelet i kroppen. Det är som ett drogberoende, han lär få några "återfall" innan han kan vänja sig av en spelstil han haft (förmodligen) under hela hans karriär, dvs att reta upp sina motståndare och hamna i "blåsväder" son resulterar i handgemäng. Kanske den sämsta ligan han kunde välja..Aleks skrev:Hoppas det finns plats för honom i SHL. Som det ser ut i dagsläget kommer han få det tufft då hans spelstil straffas hårt. Oavsett kommer det nog ta ett tag för honom att acklimatisera sig och ligga på rätt sida gränsen.
Hoppas, hoppas
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster