Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
mollers skrev:Vilka saknas?
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Pysslingen skrev:Vi ligger 3:a VLK och förra säsongen vann vi SM-guld. Sluta överdramatisera allting. Domarnivån kan dock diskuteras.
Pysslingen skrev:Vi ligger 3:a VLK och förra säsongen vann vi SM-guld. Sluta överdramatisera allting. Domarnivån kan dock diskuteras.
Varanen skrev:Total förnedring. Hoppas vi tog med oss mycket vaselin till den här matchen. Det enda vi kan ta med oss är att det inte kan bli sämre (och ev. överskottsvaselin även om jag misstänker att allt gick åt). Vi får tacka Frölunda för att de inte gjorde ett allvarligt försök att nå tvåsiffrigt. Steen hade inte kunnat stoppa de helt själv. Ingen yrkesstolthet. Och vänta inte till juluppehållet för att skicka Burish. Varje sekund han spelar är moralsänkare av stora mått. Det får räcka nu.
Varanen skrev:Crabb kan jag tänka mig behålla. Tycker han bidrar med mer än Burish och Hennessy. Men utav de tre så står Burish i en helt egen klass för sig. Så som jag ser hockey är han inte bra på någonting. Han saknar offensiva skills, virrig taktiskt över hela isen, har inte en acceptabel arbetsmoral för en professionell hockeyspelare, är inte tuff i ordets rätta bemärkelse. Han kan inte hockey helt enkelt och är en moralsänkare. Därför måste vi avbryta samarbetet på momangen. De andra två är inte bra, men man kan se att de är hockeyspelare.
Vi drog en Armstrong här. En spelare som borde avslutat sin aktiva karriär efter förra säsongen. Hockey är inte roligt längre. Helt ok att det blir så, men inte som spelare i min klubb.
Svartvadet skrev:Martinsson är alldeles för dåligt för SHL tyvärr. Trodde han hade lämnat sina valpigheter bakom sig efter fjolårets Super-Slutspel, men icke.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster