Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Tolle och Ryno kommer missa matchen. Det är även frågetecken kring Gulas, Skogs och Erixon. Så om vi har otur har vi en väldigt svag backsida ikväll.
Svartvadet skrev:Ska bli skoj att se Högberg på isen (hoppas jag). Besitter väldigt fina kvalitéer!
det blir nog inget med det tyvärr han är inte med i laguppställningen vad jag kan se.Svartvadet skrev:Ska bli skoj att se Högberg på isen (hoppas jag). Besitter väldigt fina kvalitéer!
Kenny jönsson skrev:det blir nog inget med det tyvärr han är inte med i laguppställningen vad jag kan se.Svartvadet skrev:Ska bli skoj att se Högberg på isen (hoppas jag). Besitter väldigt fina kvalitéer!
japp nu är han det var Adam Byström Johansson innanvlk skrev:Kenny jönsson skrev:det blir nog inget med det tyvärr han är inte med i laguppställningen vad jag kan se.Svartvadet skrev:Ska bli skoj att se Högberg på isen (hoppas jag). Besitter väldigt fina kvalitéer!
Jo, Högberg är med
Skickas från min iPhone via Tapatalk
det krävs nog slutspel för att inte gå minus tror jagsmashinlovely skrev:Tittar man i spelschemat känns det nästan omöjligt för oss att ro hem mer än 10p till denna säsongen, gäller bara att hålla tummarna för att det räcker för att slippa hamna under topp 10 så att det blir lite extra cash till nästa säsong...eller ja, lite fler flashiga discolampor i taket kanske.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 39 gäster