Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jocke86 skrev:Aldrig TAIF i Vida. För inga pengar i världen. Går de upp får de lösa det själva. Vi som varit med sedan innan 97 vet turerna med Taifare.
Skickat från min SGP321 via Tapatalk
Baker skrev:Jag har varit med sedan långt innan 97 och har Inga problem med taif eller några andra heller. Men som tur är har alla rätt att ha en egen uppfattning. I annat fall får det bli Nordkorea.
smashinlovely skrev:Här känner jag mest att jag kan tacka ja till att dom hyr iom att jag egentligen vet att de aldrig, aldrig, aldrig skulle gå med på detta. Då hyr de nog hellre av KHK. Skulle vara en bättre deal för båda dessutom, för isf vore det väl förmodligen på just khk's bekostnad taif skulle spela i shl och khk är redan nu i ekonomisk kris.
Klonis skrev:Tänk er o behöva stå på bortasektionen i vår egen hall
Nej usch och fy
Mackan75 skrev:Klonis skrev:Tänk er o behöva stå på bortasektionen i vår egen hall
Nej usch och fy
Ja hur blir det där egentligen
Mackan75 skrev:Vem vet kanske det slår runt för Carlqvisten och pang bom vår nya national arena ligger i Tingsryd med kapacitet för 20000 . Har man råd och köpa fastigheter i Växjö för en kvarts miljard, så vem vet
Svartvadet skrev:Mackan75 skrev:Vem vet kanske det slår runt för Carlqvisten och pang bom vår nya national arena ligger i Tingsryd med kapacitet för 20000 . Har man råd och köpa fastigheter i Växjö för en kvarts miljard, så vem vet
Dock får han ju en Vida Arena för det priset, ingen National Arena med 20k i kapacitet
Mackan75 skrev:Svartvadet skrev:Mackan75 skrev:Vem vet kanske det slår runt för Carlqvisten och pang bom vår nya national arena ligger i Tingsryd med kapacitet för 20000 . Har man råd och köpa fastigheter i Växjö för en kvarts miljard, så vem vet
Dock får han ju en Vida Arena för det priset, ingen National Arena med 20k i kapacitet
Hahaha det var mer på skoj, du vet sånt man får ta med en nypa salt så spekulera inte nu Svartvadet och börja sprida mer pinsamma rykten
Har ju sagt till dig att skaffa ett liv du vet flytta ut från pojkrummet göra något med ditt patetiska lilla liv
noneedforaname skrev:I hur många år delade DIF och AIK på Globen?
mollers skrev:Tyckte först det här var för osannoligt för att ens disskutera men har märkt att TAIF-stödet är större än vad jag trodde så kunde inte hålla käften.
Jag förstår faktiskt inte hur ni ja-sägare tänker. Vida arena för mig är som ett andra hem och jag skulle aldrig hyra ut mitt hem till några där hatet är så stort och dessutom ömsesidigt.
Hur skulle man någonsin kunna lita på att Tingsryd ens skulle betala hyran efter alla deras ekonomiska problem?
Hur skulle man kunna lita på att TAIF supportrarna inte kommer vandalisera Växjö dekorationen i arenan matchdagar mot andra lag?
Ska vi ge TAIF tillträde till souvenirshoppen, materialarnas rum och andra rum "bakom kulisserna?
Ska vi verkligen HORA ut oss till TINGSRYDS AIF och ge dom en biljett till SHL?
Nej det är klart som han vi inte ska.
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Stupet skrev:Har ni glömt en liten sak här? Utan Taif hade Växjö inte varit där dom är idag.
Från början så tog Växjö ganska så rejält många spelare från ett visst grön vit lag däribland en vis Jakobsson.
Och jag tycker faktiskt att det skulle vara väldigt häftigt med två lag i Vida Arena. Lakers ska självklart ta betalt för det. Men det hade varit mycket folk på varje match och det skulle spelas match varannan dag i Vida.
Tänk alla derbymatcher mot Taif. Visst att det finns en vis rivalitet mellan Växjö och Hv MEN den blir aldrig så hög som mellan Tingsryd och Växjö.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 0 gäster