Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
smashinlovely skrev:Verkligen ingenting att sätta emot Frölunda i år. Med det försvara vi har är det inget konstigt.
Frölunda har sätt över hela laget bättre skridskoåkare än Lakers, eller så VILL och SKA de åka mkt skridskor till skillnad från Lakers som definitivt inte har ett spel som man ska lira med fart..tydligen. Det är inte undra på att man drar på sig många utvisningar mot ett lag som Frölunda. Tror inte Sam har listat ut det än.DeLarge skrev:#64 är utan tvekan den mest överskattade spelaren vi någonsin haft. Med sina mäktiga 2 mål och -1 i +/- (trots allt forttroende i PP han får) fattar jag inte hur man fortsätter ånga på med denna supertalang match efter match...
1-0 låg i luften. Kan inte ge FHC tre jävla PP i en period.
Bara att komma igen i tredje.
vlk skrev:Vi missar målsättningen, topp 4
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Härmapan skrev:vlk skrev:Vi missar målsättningen, topp 4
Ja, men det har de allra flesta av oss förstått redan i september!
vlk skrev:Nu är FBk klara för slutspel, inget att spela för i sista mot Dif
vlk skrev:Nu är FBk klara för slutspel, inget att spela för i sista mot Dif
Härmapan skrev:vlk skrev:Vi missar målsättningen, topp 4
DeLarge skrev:Vi kan slå vilket lag som helst i en bäst av sju-serie, gäller bara att ta sig till första scenario (kvartsfinal).
Niles skrev:Härmapan skrev:vlk skrev:Vi missar målsättningen, topp 4
7 pinnar från 4:e platsen, trots bitvis enorma underprestationer. Men du såg det klart redan i september. Duktig pöjk..
Niles skrev:Jag har aldrig någonsin tippat rätt placering, värdelös på sånt. Glad dock att vi fortfarande är med i racet om kvartsfinal trots kvällens förlust, blir nog en riktig holmgång på tisdag. Vore nyttigt att få tillbaka några från frånvarolistan som är onödigt lång just nu. Men om jag förstått rätt är det ändå nära på några spelare.
I ett eventuellt slutspel tror jag vi kan överraska flera lag. Slutspel är speciellt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster