Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
alfax skrev:Vi ses inte i augusti om inte svensk domarstandar förbättras .detta är ett hån mot hela SHL med denna domarstandar.
Baker skrev:Glad Påsk och ha en skön sommar. Vi ses i augusti om #41 lämnar annars blir det till att titta på TV. Medgångssupporter, javisst men för mig är det underhållning och det här till stor del för trist och slätstruket. Med så många alibispelare kan det inte bli något annat.
Baker skrev:alfax skrev:Vi ses inte i augusti om inte svensk domarstandar förbättras .detta är ett hån mot hela SHL med denna domarstandar.
Usla men avgör Inga matcher. Ej heller sämre än massor av SHL spelare.
Niles skrev:Baker skrev:Glad Påsk och ha en skön sommar. Vi ses i augusti om #41 lämnar annars blir det till att titta på TV. Medgångssupporter, javisst men för mig är det underhållning och det här till stor del för trist och slätstruket. Med så många alibispelare kan det inte bli något annat.
Ja, Nilstorp lär inte vara kvar. Men är det krav för att gå tycker jag du ska kasta in handuken oavsett. Börja med boule istället, dom behöver publik.
alfax skrev:Baker skrev:alfax skrev:Vi ses inte i augusti om inte svensk domarstandar förbättras .detta är ett hån mot hela SHL med denna domarstandar.
Usla men avgör Inga matcher. Ej heller sämre än massor av SHL spelare.
Jaså det tycker du,du menar alltså att utvisningen till 5-3 för Linköping var helt OK. Varför inte införa en diciplimnämnd för domare då skulle nr 26 få minst 8 matchers avstängning
mollers skrev:Är forumet fortfarande lika taggade på att ha AJ kvar?
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
mollers skrev:Är forumet fortfarande lika taggade på att ha AJ kvar?
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Svartvadet skrev:Herregud, domaren var under allt kritik, absolut. Men, vi bränner ju för fan lägen så det står härliga till.
5-6 mål är ju att kräva på alla chanser...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster