Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator, Malul
alfax skrev:TACK Jocke för att du håller i detta. Guldet delar jag med mitt barnbarn. 5 matcher denna säsong har slutat 3-2 till Lakers och 5 matcher har slutat 3-3, att tippa samma resultat match efter match var ett vinnande recept både för Simon och mej.
Piggelin skrev:alfax skrev:TACK Jocke för att du håller i detta. Guldet delar jag med mitt barnbarn. 5 matcher denna säsong har slutat 3-2 till Lakers och 5 matcher har slutat 3-3, att tippa samma resultat match efter match var ett vinnande recept både för Simon och mej.
Vem har lärt dig det??
alfax skrev:Piggelin skrev:alfax skrev:TACK Jocke för att du håller i detta. Guldet delar jag med mitt barnbarn. 5 matcher denna säsong har slutat 3-2 till Lakers och 5 matcher har slutat 3-3, att tippa samma resultat match efter match var ett vinnande recept både för Simon och mej.
Vem har lärt dig det??
Tycker inte du har fullföljt det i år
alfax skrev:TACK Jocke för att du håller i detta. Guldet delar jag med mitt barnbarn. 5 matcher denna säsong har slutat 3-2 till Lakers och 5 matcher har slutat 3-3, att tippa samma resultat match efter match var ett vinnande recept både för Simon och mej.
Baloo skrev:Kan man inte lägga ut ett pris till vinnaren av denna tävling?
Typ ett medlemskap i Lakejerna kommande säsong eller dylikt för att få upp ett dalande intresse i en/ett förr så välbesökt tråd/forum?
Bara en tanke, risa mig den som tycker annorlunda.
Dannedd skrev:Baloo skrev:Kan man inte lägga ut ett pris till vinnaren av denna tävling?
Typ ett medlemskap i Lakejerna kommande säsong eller dylikt för att få upp ett dalande intresse i en/ett förr så välbesökt tråd/forum?
Bara en tanke, risa mig den som tycker annorlunda.
+1 på den!
Återgå till Malul's Tipstävling
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster