Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakershjärta71 skrev:När är Leino spelklar?
smashinlovely skrev:en liten effekt kan det nog dock ha. Blev ju skillnad i hela attityden när Crabban anslöt.
Kloker skrev:Givetvis hoppas man på det. Krabban och Burret gjorde det för stunden. Nu är Burret borta. Konkurrensen (som inte finns) minskar och till och med Store-Majk som inte platsade förra säsongen tar plats. För att inte tala om Tomas Netik och Karel Pilar när det begav sig - vilka jävla rackarrökare Höneröven panikflaxade bort pengar på då.
Och Torpet. Skicka sopan till Malmö. Varför avlöna en spelare som inte till fullo vill representera klubben och har de djupaste dalarna av dalar som finns? Varsegod Sylvegård.
Höneröven? Ingen kommentar förutom att han sitter väl lika säkert på sin klena och spruckna pedestal som att en ankröv ska ta in vatten i röva.
mollers skrev:Betyder det att publiken också ska vänta till nästa år? Varför ens gå till arenan om dom inte försöker? Dummaste jag hört, klart man ska gå för guld varje år.
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
PutteA skrev:Svartvadet: Jag tror inte ens att han har så mycket. Skulle kunna tänka mig att han spelar för en extremt liten summa. Han ser Växjö som ett sätt för honom att hitta glädjen i hockeyn igen. Och som sagt, han kvitterar ut 10,5 mille av Sabres varje år. Då kan han liksom värdera annat!
Stupet skrev:Dags att skriva ett nytt kontrakt med Ville nu!!
venomizer skrev:Stupet skrev:Dags att skriva ett nytt kontrakt med Ville nu!!
5 år minst!
StenhårtSlagskott skrev:Tycker inte ville är en coming man, eller bidrar med mycket fart över 50 matcher är han ganska ofarlig. Men ibland blixtrar han till och så får han 10 millar per år av sabers så då borde han vara billig. Så skriv 1 + 1 år.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster