Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
mollers skrev:Väldigt imponerande att vi lyckas landa Simon Hjalmarsson ( om det nu stämmer ). På 5 säsonger har vi lyckats bli en av de absolut mest attraktiva klubbarna att spela för i SHL. Fantastiskt
Lakershjärta71 skrev:Är han verkligen den siste forwarden in som ska/kan leda detta lagets produktion ihop med Palola? I så fall lutar det inte åt att man värvar någon transatlant alls.
Svartvadet skrev:Fegt Varanen...
Förväntade mig motorsågen här, du som inte gillar Hjalmarsson
Jag ställde en fråga tjockis. Om Hjalmarsson är den siste in, utveckla och motivera gärna ditt svar om forwardsbesättningen, om ditt ordförråd nu räcker till. Är Hjalmarson en bättre hockeyspelare nu än när han spelade i LHC?Stoffe skrev:Lakershjärta71 skrev:Är han verkligen den siste forwarden in som ska/kan leda detta lagets produktion ihop med Palola? I så fall lutar det inte åt att man värvar någon transatlant alls.
Ödlan för helvete!!!! Kryp under din sten igen
Rosén, Kiiskinen, Palola, Everberg, Leino, Hjalmarsson
Och vem vet, det är kanske inte färdigt där
Lakershjärta71 skrev:Jag ställde en fråga tjockis. Om Hjalmarsson är den siste in, utveckla och motivera gärna ditt svar om forwardsbesättningen, om ditt ordförråd nu räcker till. Är Hjalmarson en bättre hockeyspelare nu än när han spelade i LHC?Stoffe skrev:Lakershjärta71 skrev:Är han verkligen den siste forwarden in som ska/kan leda detta lagets produktion ihop med Palola? I så fall lutar det inte åt att man värvar någon transatlant alls.
Ödlan för helvete!!!! Kryp under din sten igen
Rosén, Kiiskinen, Palola, Everberg, Leino, Hjalmarsson
Och vem vet, det är kanske inte färdigt där
nature skrev:Kommer förmodligen att bekräftas imorgon
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst