Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lakersfan_03 skrev:Ja bänka everberg vår bästa poängplockare..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sjön suger skrev:Du kanske borde lära dig lite istället Kenpa. Spelaren ifråga är anställd för att göra ett jobb och detta är inte ett misstag utan en inställningsfråga.
Stupet skrev:Så in i helvetes jävla dåligt. Bänka det jävla rövhålet.
Kenpa skrev:Sjön suger skrev:Du kanske borde lära dig lite istället Kenpa. Spelaren ifråga är anställd för att göra ett jobb och detta är inte ett misstag utan en inställningsfråga.
Aj shit, jag missade helt att en anställd elitspelare inte får göra misstag. Kanske lika bra att lägga ner SHL och sikta på NHL try-out på PS4 för säkerhetsskull. Bra argument min vän.
Frågan är: Vem är du att anta hans inställning mot klubben han spelar för? Jag är helt övertygad att han känner mer för Växjö än dig och dina ytliga åsikter
Niles skrev:Stupet skrev:Så in i helvetes jävla dåligt. Bänka det jävla rövhålet.
Språket som en del här inne använder om våra spelare är ju beklämmande.
Som en 10-åring som nyss lärt sig fula ord
vlk skrev:Kenpa skrev:Sjön suger skrev:Du kanske borde lära dig lite istället Kenpa. Spelaren ifråga är anställd för att göra ett jobb och detta är inte ett misstag utan en inställningsfråga.
Aj shit, jag missade helt att en anställd elitspelare inte får göra misstag. Kanske lika bra att lägga ner SHL och sikta på NHL try-out på PS4 för säkerhetsskull. Bra argument min vän.
Frågan är: Vem är du att anta hans inställning mot klubben han spelar för? Jag är helt övertygad att han känner mer för Växjö än dig och dina ytliga åsikter
Ja, det är så det kan fungera i ett proffesionellt lag. Ledningen markerar ibland vad som är ok och inte. Man bänkar, stuvar om, skäller ut, berömmer om varannat. Framförallt gör man detta då det handlar om inställningsfrågor. I detta fall anser jag att det är en ren inställningsfråga och inte ett misstag. Misstag måste man få göra men när spelare visar loj inställning kan det vara förödande för en grupps moral. Ett rejält enskilt samtal med Hallam bör det bli för Everberg. Minst.
Kenpa skrev:vlk skrev:Kenpa skrev:[quote="Sjön suger"]Du kanske borde lära dig lite istället Kenpa. Spelaren ifråga är anställd för att göra ett jobb och detta är inte ett misstag utan en inställningsfråga.
Ja, det är så det kan fungera i ett proffesionellt lag. Ledningen markerar ibland vad som är ok och inte. Man bänkar, stuvar om, skäller ut, berömmer om varannat. Framförallt gör man detta då det handlar om inställningsfrågor. I detta fall anser jag att det är en ren inställningsfråga och inte ett misstag. Misstag måste man få göra men när spelare visar loj inställning kan det vara förödande för en grupps moral. Ett rejält enskilt samtal med Hallam bör det bli för Everberg. Minst.
Kenpa skrev:Kenpa skrev:Sjön suger skrev:Du kanske borde lära dig lite istället Kenpa. Spelaren ifråga är anställd för att göra ett jobb och detta är inte ett misstag utan en inställningsfråga.
Enskilt samtal med Hallam? Det är inte gymnasiepojkar utan professionella hockeyspelare. Han har haft en av världens mest kontroversiella tränare som inte är feg för att säga vad han tycker. Det säger inte att han är 100% laglojal men att påstå något annat är väldigt naivt.
Svartvadet skrev:Kenpa skrev:Kenpa skrev:[quote="Sjön suger"]Du kanske borde lära dig lite istället Kenpa. Spelaren ifråga är anställd för att göra ett jobb och detta är inte ett misstag utan en inställningsfråga.
Enskilt samtal med Hallam? Det är inte gymnasiepojkar utan professionella hockeyspelare. Han har haft en av världens mest kontroversiella tränare som inte är feg för att säga vad han tycker. Det säger inte att han är 100% laglojal men att påstå något annat är väldigt naivt.
är mycket låg iblandDaste skrev:Nivån
Lakersfan_03 skrev:Bänka istället Eriksson som inte håller pucken som gör att de kan kvittera eller Emil Petersson som inte gjorde mål på sitt läge. Det är inte tack vare everberg vi förlorar hur mycket du än vill det svartvadet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster